KROK 1

Wybierz kolor kart w Księdze Gości oraz kolor tkaniny w jakiej ma zostać wykonana Księga. W miejscu "personalizacja" podaj imiona, datę oraz numer grawerunku do znakowania okładki. Zapisz personalizację aby podświetlił się przycisk "dodaj do koszyka". Wzory grawerunków dostępne są w menu głównym pod nazwą Pomoc/ZNAKOWANIE, a tkaniny w zakładce Pomoc/KOLORY TKANIN.

Decydując się na standardowy grawerunek, wybieramy pozycję od 1 do 76. W przypadku okładki, która ma być znakowana złotem lub srebrem to wybieramy pozycję od Z1 do Z40. Nie można wykonać złocenia ze wzorów pod grawer laserowy, ale można wykonać grawerunek ze wzoru przeznaczonego pod złocenie. Pamiętaj, że decydując się na złocenie/srebrzenie okładki, trzeba tą opcję zaznaczyć przy zamówieniu. Bez tej dodatkowej pozycji w zamówieniu, zostanie wykonany standardowy grawer laserowy nawet jeśli zostanie wybrany wzór "Z1-Z40".

Księga gości ze złotymi literami


KROK 2

Wraz z Księgą Gości możesz dodać do koszyka pierwszą stronę z wierszykiem, ankiety itp. Wszystkie te opcje są dostępne w dziale "DODATKI" (opcje dodatkowo płatne).

Pamiętaj, że chcąc mieć wydruk ankiet np. na czarnych kartach to taką pozycje trzeba dodać do koszyka. Jeśli wybrana zostanie Księga Gości z czarnymi kartami, a ankiety z białymi, to wydruk zostanie wykonany na białych kartach i te karty zostaną zszyte zamiast czarnych. Dlatego ważne, aby kolor kart zgadzał się z tym co dodaliśmy do koszyka. Ankiety są od razu dodawane do księgi, nie wysyłamy ich jako osobne karty. Ankiety drukujemy tylko i wyłącznie  jednostronnie po prawej stronie po otwarciu księgi gości patrząc na nią z góry. Lewa zostaje pusta/czysta. Jest to miejsce na dodatkową twórczość gości. 

ankiety w księdze gości


WAŻNE

Księga zostaje przekazana do realizacji po złożeniu zamówienia, dlatego ważne jest, aby sprawdzić, czy wpisane dane są poprawne, tzn. data, imiona i numer znakowania.

Wykonujemy Księgi Gości, dlatego standardowo dodajemy do okładki napis "Księga Gości". Napis ten w zależności od wybranego wzoru może być w różnych miejscach, ale zawsze jest dodawany. Jeśli mamy go usunąć ponieważ księga gości ma pełnić inną rolę, trzeba to zaznaczyć przy zamówieniu tzn wpisać to w uwagach.

Czas realizacji jest zmienny, zależy od ilości zamówień w danym momencie. Standardowo jest to ok 5-7dni. W sezonie wysokim czas ten może się wydłużyć do 2 tygodni.